Jun 28, 2011

Indahnya saat masa couple dulu..

Manusia dijadikan secara berpasang-pasangan. Maksud gwa lelaki pasangannya perempuan. Bukan perempuan dan perempuan, lelaki dengan lelaki. Bukan. Yang tu bukan ok. Harap pembaca blog gwa ni tak terjerumus ke situ.

"Indahnya saat masa couple dulu.." itu kata-kata yang mungkin lahir daripada mereka yang dah berkeluarga dan sedang menghadapi situasi sukar dalam keluarga.

Maybe. Gwa tak pernah rasa lagi nikmat perkahwinan yang sah disisi syarak. Hahaha. Manusia memang berubah lepas kahwin ke? Bagi gwa, gwa rasa gwa takkan berubah. Perasaan sayang dan cinta pada pasangan tu perlu sentiasa ada walaupun setelah bergelar suami isteri yang sah kerana perasaan tu akan membawa kepada kebahagiaan dalam keluarga.

Itu pada pandangan gwa dan gwa rasa tak ada sebab untuk seseorang tu berubah setelah berkahwin kerana masa bercinta dulu semuanya baik-baik belaka. Bau kentut pun dikatanya wangi. Hahaha..

3 comments:

thu xpe....
ct stuju..huhuh :)

jika cinta kita ikhlas...mmg takkan berubah walau dah kawen lama zalin.akak ni dah 9 thn kawen,tp msh bercinta cam dulu.tp lbh syok la dr dulu ,zaman bercinta tak leh pegang2,tak leh kiss2..nak peluk pun tak boleh.tp dah kawen semua blh kan?